Tuesday, October 30, 2012

selamat tinggal asasi

Dah bersawang rupanya blog ni..tgk dri post terakhir pon dh thu..maaf la sbb sepanjang sya kt universiti mmg jarang nk update..timbul jgk perasaan nk meng'update' tp x berkesempatan..so nk kongsi sket la perkembangan terbaru kt cnie..=) Minggu lepas saya dh tamat menjadi seorang pelajar asasi dan bakal menjadi pelajar degree dalam masa 3 bulan lagi. Haisyh cepatnya masa berlalu,saya dh rindu sama kawan yg setia dari nilai dulu.Rindu benda2 yg wat msa kt sna,rindu roommate yg bising2,alarm clock korg.( cerita2,makan ptg sma2,tgk movie hari mggu, wahhh nk wat lgi ngan korg).hope kita akan jumpa and kekal berjoli-joli lagi nnt..

so bila dh bergelar pengnggur terhormat ni maka banyaklah idea yg nk dibuat..kononnya la kan. Firstly dalam angan-angan dan cita-cita yg menggunung sya nk amek lesen kereta. Motor?? hmm tgk keadaan. yg penting skli kereta dulu. Secondly, saya nk jadi seorang anak,pelajar yg mempunyai sifat2 yg baik..hehe amin.nk buang habit(s) yg dok amalkan selama ni.eg: tidur lps subuh..oppss kantoi sudah..x la selalu sgt tp kadang-kadang.haha..Lepas tuh saya nk kurangkan berat badan.hehehe mmg la berat skrg dh stabil tp bila dh nmanya pon dduk rumah mmg kena control dri awl je la.

 Bila bercakap pasal jadi budak degree ni , dy mcm ad sesuatu yg menhantui diri..ntah la. Mgkin dalam mind set kata degree u susah.saya bakal mengambil kos Ekonomi..wah besar nya bidang tuh.moga Allah sentiasa merahmati saya sepanjang pengajian ni. Aminn. Doakan la semuanya yg terbaik untuk sya.

2 comments: